bugün güneş doğmayacak.Bugün SEn çok öleceksin..Bİraz düşlerine eğil orda bir şey bulacaksınn..Bugün unut mavileri,çiçeğe su verme unut..Biraz daha sen olursunn kalbindeki rengi büyüt..
Her aşk kendini yaşar çaldığın kapı kapanır sonunda içinde bir sen bulursun büyümüş anlamış yorgun.
26 Aralık 2009 Cumartesi
21 Aralık 2009 Pazartesi
naber piglet:)
20 Aralık 2009 Pazar
27 Ekim 2009 Salı
ı am the walrus
bilmem sizede oluyomu ...
aynı şarkı 2836378 defa çalıyo ne çaldığını unutuyorum duymuyorum bi süre sora ardından gelen başağrısı hatırlatıyo baana bişeylerin tınlayıp durduğunu..
bugünkü şanssızlığım bu rutini fazla tamam baya bi fazla sert şarkıyla yaşamış olmam zira başımdan çat çut kıtırrr diye sesler gelicek diye korkmuyor değilim.
batıya gidiyorum bugün..
ne güzel
ne tatlı.
birde deniz görücem.
oh!
aynı şarkı 2836378 defa çalıyo ne çaldığını unutuyorum duymuyorum bi süre sora ardından gelen başağrısı hatırlatıyo baana bişeylerin tınlayıp durduğunu..
bugünkü şanssızlığım bu rutini fazla tamam baya bi fazla sert şarkıyla yaşamış olmam zira başımdan çat çut kıtırrr diye sesler gelicek diye korkmuyor değilim.
batıya gidiyorum bugün..
ne güzel
ne tatlı.
birde deniz görücem.
oh!
17 Ekim 2009 Cumartesi
şırınga
Çok mutluyken çok mutsuz olabiliyorumya şaşırıyorum kendime.çoğunlukla bi şarkı ,içemediğim kahve..bide arada kalmak ççok kötü sonra vicdan azabı çekmek kararlı olamamak çok kötü içinin ortasına bişeyin garip bişeyin oturması çok kötü.
ha bide bazen filmlerdeki gibi ;sokakta orda burda çevremdeki insanların hayatı akarken benle olanların benden bağımsız olanların ;izliyorum kendime bakıyorum film başlarken başroldeki kız gibi bilgisayarın başında bişeyler yazıyorum onlarda hayatımın üztünde akıyo gibi hissediyorum sonda iyi geceler diyip yatağıma kıvrılıyorum gece lambasını kapatıyorum..ertesi gün başrole devam ediyorum...yenilik yeni hiç tanımadığım ilk defa gördüğüm.eniyisigaliba.
neyse mercimek.
ha bide bazen filmlerdeki gibi ;sokakta orda burda çevremdeki insanların hayatı akarken benle olanların benden bağımsız olanların ;izliyorum kendime bakıyorum film başlarken başroldeki kız gibi bilgisayarın başında bişeyler yazıyorum onlarda hayatımın üztünde akıyo gibi hissediyorum sonda iyi geceler diyip yatağıma kıvrılıyorum gece lambasını kapatıyorum..ertesi gün başrole devam ediyorum...yenilik yeni hiç tanımadığım ilk defa gördüğüm.eniyisigaliba.
neyse mercimek.
21 Eylül 2009 Pazartesi
ŞEker
Bayramların her ay olması konusunda belediyeye dsi ye bilimum resmi kurumlara ve hatta muhtarlığa dilekçe vericem dostlar..
bana bıkmadan usanmadan hala şefkatle bayram harçlığı veren akrabalarıma tontoş babanneme selam olsun(:
ha bide baklavaa şeker sa sa sa sa sa SARMA!toplanmak olsun efendime söyliyim bööyle bi sevgi yumağı..
ha bide zayıflama hayallerini bi kenera bırakıp varını yoğunu 1500 tane eteğini bana bağışlayan vefakar teyzeyide öperim ben!
eskişehire dönmeye yaklaşmak güzel ama eskişehire minifırınla beraber dönmeye yaklaşmak ultragüzel!
burnumu deldiriyim ben en iyiisi şöyle solda bi halka.
evet tamam öptüm!
bana bıkmadan usanmadan hala şefkatle bayram harçlığı veren akrabalarıma tontoş babanneme selam olsun(:
ha bide baklavaa şeker sa sa sa sa sa SARMA!toplanmak olsun efendime söyliyim bööyle bi sevgi yumağı..
ha bide zayıflama hayallerini bi kenera bırakıp varını yoğunu 1500 tane eteğini bana bağışlayan vefakar teyzeyide öperim ben!
eskişehire dönmeye yaklaşmak güzel ama eskişehire minifırınla beraber dönmeye yaklaşmak ultragüzel!
burnumu deldiriyim ben en iyiisi şöyle solda bi halka.
evet tamam öptüm!
28 Ağustos 2009 Cuma
davul.
ruhum 2 davul arasında gezinip duruyor..
bugün davul çalmasın sussun ben içinden geçeceğim..
bir yanda hiç susmadan konuşan davullar bir yanda küsüp susmuş sessiz davullar..
dibe vurduysak ne olmuş elbet çalarız bir gün var bir gün yokuz kiralıkmış davullar..
dinlendim su içtim aktı dudaklarımdan hergün güneş doğar yeterki çalsın davullar..
bugün davul çalmasın sussun ben içinden geçeceğim..
bir yanda hiç susmadan konuşan davullar bir yanda küsüp susmuş sessiz davullar..
dibe vurduysak ne olmuş elbet çalarız bir gün var bir gün yokuz kiralıkmış davullar..
dinlendim su içtim aktı dudaklarımdan hergün güneş doğar yeterki çalsın davullar..
geçmişeyolculuk
'Ozandı, yetkindi, tamamdı, kocaman bir adamdı. Devdi, cücelere rağmendi..'
demiş hatunun biri BOB DYLAN için...
bu saatte beni bundan daha fazla bişey etkilermiydi bilmiyorum..
karşılaşsak onlada bir bardak daha kahve içsek...
ha bide değirmenler var yıllar sora bu akşam gene girdi hayatıma..anılar zihinde canlanır birer birer hissedersin eski hissettiklerini sanki bugünmüş gibi biter başa sarasın tekrar tekrar ilk defa duymuşsun gibi bidaha ve bi kez daha unutmak istersin yeniden ezberlemek aşık olmak yeniden bi insandan çıkmaz bu kadarıda olmaz demek istersin...
Ve sen ben değirmenlere karşı bile bile birer yitik savaşçı akarız dereler gibi denizlere belkide en güzeli böyle...gibi bişey daha fazlası bişey..
HA
bir
de;
seni tanımak için çok çaba sarfettim başından vazgeçmeliyddim bilmem neden inat ettim diyipp anmış olalım azizimizi...
nostalji oldu galiba bu gece biraz eskiden başa sarıp kendimden geçtiklerimle buluştum bu gece birdaha selam olsun hepinize kadim dostlarım.
demiş hatunun biri BOB DYLAN için...
bu saatte beni bundan daha fazla bişey etkilermiydi bilmiyorum..
karşılaşsak onlada bir bardak daha kahve içsek...
ha bide değirmenler var yıllar sora bu akşam gene girdi hayatıma..anılar zihinde canlanır birer birer hissedersin eski hissettiklerini sanki bugünmüş gibi biter başa sarasın tekrar tekrar ilk defa duymuşsun gibi bidaha ve bi kez daha unutmak istersin yeniden ezberlemek aşık olmak yeniden bi insandan çıkmaz bu kadarıda olmaz demek istersin...
Ve sen ben değirmenlere karşı bile bile birer yitik savaşçı akarız dereler gibi denizlere belkide en güzeli böyle...gibi bişey daha fazlası bişey..
HA
bir
de;
seni tanımak için çok çaba sarfettim başından vazgeçmeliyddim bilmem neden inat ettim diyipp anmış olalım azizimizi...
nostalji oldu galiba bu gece biraz eskiden başa sarıp kendimden geçtiklerimle buluştum bu gece birdaha selam olsun hepinize kadim dostlarım.
18 Ağustos 2009 Salı
kayısı
Your eyes are so blue, I can't look away as we lay in the stillness..
diyiverdim içimdennn..alışkanlık..
onu bunu bırak kayısı yağının kokusu bambaşkaymış pek bi güzelmiş..
ben bugün
bugün ben
ben bu günü.
bu sabah görmüyor gözlerim içinde sakla beni bari nefes alıyım..
diyiverdim içimden..alışkanlık..
ben bugün
bugün ben
benbu günü...
diyiverdim içimdennn..alışkanlık..
onu bunu bırak kayısı yağının kokusu bambaşkaymış pek bi güzelmiş..
ben bugün
bugün ben
ben bu günü.
bu sabah görmüyor gözlerim içinde sakla beni bari nefes alıyım..
diyiverdim içimden..alışkanlık..
ben bugün
bugün ben
benbu günü...
6 Temmuz 2009 Pazartesi
4 Temmuz 2009 Cumartesi
3 nokta 5
doktor: nasıl hissediyosun bakalım, bla bla... (o sırada narkoz verilir)hasta: e... devamı getirilemez, böyle bişey işte.
deriiinnn bir nefes aldıktan sonra gelen dünyanın en şahane uykusudur.
bide izmirden çıkmış bir rock grubunun ismi narkoz.
sende bi kere alınmalı bence.
almaya yakın olanlar yakınmamalı.
aksine tadını çıkarmalı(mesaj kaygısı güdüyorum)
ayrıca narkoz fransızca kökenli bir sözcüktür..
hem insan çok şapşal çok sevimli oluyo uyanınca walla bak .
iğne olmak daha kötü ameliyat çok havalı hem herkes pervanen olucak soracıma büsürü büsürü kolanya getircekler bisküvi getircekler:)
kısa bi süreliğine ev kuşu olmanın nesi kötü.
depar ata ata beni dövüceen günleri hayal et kuzum!
geç
miş.
olu.
cak.
deriiinnn bir nefes aldıktan sonra gelen dünyanın en şahane uykusudur.
bide izmirden çıkmış bir rock grubunun ismi narkoz.
sende bi kere alınmalı bence.
almaya yakın olanlar yakınmamalı.
aksine tadını çıkarmalı(mesaj kaygısı güdüyorum)
ayrıca narkoz fransızca kökenli bir sözcüktür..
hem insan çok şapşal çok sevimli oluyo uyanınca walla bak .
iğne olmak daha kötü ameliyat çok havalı hem herkes pervanen olucak soracıma büsürü büsürü kolanya getircekler bisküvi getircekler:)
kısa bi süreliğine ev kuşu olmanın nesi kötü.
depar ata ata beni dövüceen günleri hayal et kuzum!
geç
miş.
olu.
cak.
kar
Tek bie haber bile çıkmasa uzaklardan.
saçmada olsa bekleyişin..
yannız sen olsan bile bekleyen beni bekle beni..
bırak beklemekten usanmış dostlarım öldüğümü sansınlar benimm..
içme anılar gibi acııı içmee sakın o şaraptannnn....
Alternatif meze tarifi olan?
haydari?
en güzeli evet evet.
..kimseler beklemezken!
saçmada olsa bekleyişin..
yannız sen olsan bile bekleyen beni bekle beni..
bırak beklemekten usanmış dostlarım öldüğümü sansınlar benimm..
içme anılar gibi acııı içmee sakın o şaraptannnn....
Alternatif meze tarifi olan?
haydari?
en güzeli evet evet.
..kimseler beklemezken!
25 Haziran 2009 Perşembe
Uykuu.
Yatağıma uzanıp telefonnun çalmasını beklemeyeli uzun zaaman olmuştu ziraa dün gece beklentilerim karşılık buldu..Pek güzel pek iyi...
birazdan canım ciğerm bi tanecik babannemin evine gitmek üzere yola çıkıciiizz...yollar yordu beni artık..ulaşma telaşı olmasa bi yerlere toplu taşıma olmasa, araba olmasa..Uçak olsa , gemi olsa,bisiklet olsa.ha birde en önemlisi trenn..yaktın canımı 1.45 Anadolu Ekspresi....
bu dünya naylon anlamak güç bırak yıkasın içimizi geçmiiş...bıbıbıbıbı
geri sardım duyamadım
geri sardım duyamadım.....
.....
24 Haziran 2009 Çarşamba
diJle
Ben uyurken elini kulağıma sokupta uyandırmayı ne çok seversin.
Şimdi küçüücük boyunla yatağımı kaplama çabaları içindesin bi yandanda bana film ismi soruyosun..bide ne yazıyosun vesaiire vesaaire.....
elif bişey soruyoruz.
sorma.
git başımdan.
hadi git.
git artık.
defol.
türkselle hayata falan bağlan benden git.bip
Şimdi küçüücük boyunla yatağımı kaplama çabaları içindesin bi yandanda bana film ismi soruyosun..bide ne yazıyosun vesaiire vesaaire.....
elif bişey soruyoruz.
sorma.
git başımdan.
hadi git.
git artık.
defol.
türkselle hayata falan bağlan benden git.bip
23 Haziran 2009 Salı
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

