24 Haziran 2009 Çarşamba

diJle


Ben uyurken elini kulağıma sokupta uyandırmayı ne çok seversin.
Şimdi küçüücük boyunla yatağımı kaplama çabaları içindesin bi yandanda bana film ismi soruyosun..bide ne yazıyosun vesaiire vesaaire.....
elif bişey soruyoruz.
sorma.
git başımdan.
hadi git.
git artık.
defol.
türkselle hayata falan bağlan benden git.bip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder