skip to main
|
skip to sidebar
DElete.
17 Ekim 2009 Cumartesi
bazen
ama
anlıyorum
sesinden
çoktan
kurtulmuşsun sen nokta konmuş bitmiş en güzel hikayem.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2011
(2)
►
Şubat
(2)
►
2010
(17)
►
Aralık
(1)
►
Eylül
(1)
►
Ağustos
(1)
►
Temmuz
(2)
►
Haziran
(4)
►
Mayıs
(2)
►
Mart
(2)
►
Şubat
(2)
►
Ocak
(2)
▼
2009
(22)
►
Aralık
(3)
▼
Ekim
(5)
when ı am touch you,ı feel happy..happy,happy,happ...
ı am the walrus
bazen
yardımcı olmuyor
şırınga
►
Eylül
(3)
►
Ağustos
(4)
►
Temmuz
(3)
►
Haziran
(4)
Hakkımda
naylar
geniş ve loş bir yer
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder