6 Temmuz 2009 Pazartesi

4 Temmuz 2009 Cumartesi

3 nokta 5

doktor: nasıl hissediyosun bakalım, bla bla... (o sırada narkoz verilir)hasta: e... devamı getirilemez, böyle bişey işte.

deriiinnn bir nefes aldıktan sonra gelen dünyanın en şahane uykusudur.
bide izmirden çıkmış bir rock grubunun ismi narkoz.

sende bi kere alınmalı bence.
almaya yakın olanlar yakınmamalı.
aksine tadını çıkarmalı(mesaj kaygısı güdüyorum)

ayrıca narkoz fransızca kökenli bir sözcüktür..


hem insan çok şapşal çok sevimli oluyo uyanınca walla bak .

iğne olmak daha kötü ameliyat çok havalı hem herkes pervanen olucak soracıma büsürü büsürü kolanya getircekler bisküvi getircekler:)
kısa bi süreliğine ev kuşu olmanın nesi kötü.
depar ata ata beni dövüceen günleri hayal et kuzum!
geç
miş.
olu.
cak.

kar

Tek bie haber bile çıkmasa uzaklardan.
saçmada olsa bekleyişin..
yannız sen olsan bile bekleyen beni bekle beni..
bırak beklemekten usanmış dostlarım öldüğümü sansınlar benimm..
içme anılar gibi acııı içmee sakın o şaraptannnn....

Alternatif meze tarifi olan?
haydari?
en güzeli evet evet.
..kimseler beklemezken!