4 Mart 2010 Perşembe

lahana


Döndüm dönüyorumm durdurak bilmeden!yoooorrguun yörüngemmdee herzaman yalnız dönen ben durmadan yalnız dönen gezegen nırnrınrırnır!
daha önce neden çiğ lahana yemeyi akıl edemedim,öyle mutluyumki o lahanalar ağzımın içindeki yolculuklarında gırç gurç diye sesler çıkarırken.hele bide limon hele bide tuz anam anam.!
çok entersesan azda olsa çok azda olsa ders çalışabildim ,bide içimi rahatlatabilicek kadar çalışabilsem benden süperi yok.olur olur bigün yaparım heralde.
şimdi 1 bardak su sonra bi bardak daha
su önemli
lahana önemli
dersler önemli
sakız önemli
babannemi özledim.

2 Mart 2010 Salı

falım

aradığım
sakız
nerrdesin?
ders çalışmak
ne zor.
neden ders çalışmaya alışamıyorum
hala
hala
akşam vakti ince sazda koyulurken şarkılar nırırırı

ba
bu
bi
bu