26 Aralık 2009 Cumartesi

..

bugün güneş doğmayacak.Bugün SEn çok öleceksin..Bİraz düşlerine eğil orda bir şey bulacaksınn..Bugün unut mavileri,çiçeğe su verme unut..Biraz daha sen olursunn kalbindeki rengi büyüt..
Her aşk kendini yaşar çaldığın kapı kapanır sonunda içinde bir sen bulursun büyümüş anlamış yorgun.

21 Aralık 2009 Pazartesi

naber piglet:)


blogumu takip edip dur neler yapıyomuş şu deyip kontrol eden ,delirip kudurup şarkı sözü olduğunu anlayınca yumuşayan bebeğim ben seni YERİM:)

20 Aralık 2009 Pazar

sıradan basit bir günün uğruna


Uzaklara dalıp gitme

Gözlerinde dolmasın

kimse böyle yalnız olmasın