4 Temmuz 2009 Cumartesi

kar

Tek bie haber bile çıkmasa uzaklardan.
saçmada olsa bekleyişin..
yannız sen olsan bile bekleyen beni bekle beni..
bırak beklemekten usanmış dostlarım öldüğümü sansınlar benimm..
içme anılar gibi acııı içmee sakın o şaraptannnn....

Alternatif meze tarifi olan?
haydari?
en güzeli evet evet.
..kimseler beklemezken!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder