Tek bie haber bile çıkmasa uzaklardan.
saçmada olsa bekleyişin..
yannız sen olsan bile bekleyen beni bekle beni..
bırak beklemekten usanmış dostlarım öldüğümü sansınlar benimm..
içme anılar gibi acııı içmee sakın o şaraptannnn....
Alternatif meze tarifi olan?
haydari?
en güzeli evet evet.
..kimseler beklemezken!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder