26 Aralık 2009 Cumartesi

..

bugün güneş doğmayacak.Bugün SEn çok öleceksin..Bİraz düşlerine eğil orda bir şey bulacaksınn..Bugün unut mavileri,çiçeğe su verme unut..Biraz daha sen olursunn kalbindeki rengi büyüt..
Her aşk kendini yaşar çaldığın kapı kapanır sonunda içinde bir sen bulursun büyümüş anlamış yorgun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder