28 Ağustos 2009 Cuma

davul.

ruhum 2 davul arasında gezinip duruyor..
bugün davul çalmasın sussun ben içinden geçeceğim..
bir yanda hiç susmadan konuşan davullar bir yanda küsüp susmuş sessiz davullar..
dibe vurduysak ne olmuş elbet çalarız bir gün var bir gün yokuz kiralıkmış davullar..
dinlendim su içtim aktı dudaklarımdan hergün güneş doğar yeterki çalsın davullar..

geçmişeyolculuk

'Ozandı, yetkindi, tamamdı, kocaman bir adamdı. Devdi, cücelere rağmendi..'
demiş hatunun biri BOB DYLAN için...
bu saatte beni bundan daha fazla bişey etkilermiydi bilmiyorum..
karşılaşsak onlada bir bardak daha kahve içsek...
ha bide değirmenler var yıllar sora bu akşam gene girdi hayatıma..anılar zihinde canlanır birer birer hissedersin eski hissettiklerini sanki bugünmüş gibi biter başa sarasın tekrar tekrar ilk defa duymuşsun gibi bidaha ve bi kez daha unutmak istersin yeniden ezberlemek aşık olmak yeniden bi insandan çıkmaz bu kadarıda olmaz demek istersin...
Ve sen ben değirmenlere karşı bile bile birer yitik savaşçı akarız dereler gibi denizlere belkide en güzeli böyle...gibi bişey daha fazlası bişey..
HA
bir
de;
seni tanımak için çok çaba sarfettim başından vazgeçmeliyddim bilmem neden inat ettim diyipp anmış olalım azizimizi...
nostalji oldu galiba bu gece biraz eskiden başa sarıp kendimden geçtiklerimle buluştum bu gece birdaha selam olsun hepinize kadim dostlarım.

18 Ağustos 2009 Salı

:)

ne desem diyemem bişey diyemem(L)

kayısı

Your eyes are so blue, I can't look away as we lay in the stillness..
diyiverdim içimdennn..alışkanlık..
onu bunu bırak kayısı yağının kokusu bambaşkaymış pek bi güzelmiş..
ben bugün
bugün ben
ben bu günü.
bu sabah görmüyor gözlerim içinde sakla beni bari nefes alıyım..
diyiverdim içimden..alışkanlık..
ben bugün
bugün ben
benbu günü...