21 Eylül 2009 Pazartesi

ŞEker

Bayramların her ay olması konusunda belediyeye dsi ye bilimum resmi kurumlara ve hatta muhtarlığa dilekçe vericem dostlar..
bana bıkmadan usanmadan hala şefkatle bayram harçlığı veren akrabalarıma tontoş babanneme selam olsun(:
ha bide baklavaa şeker sa sa sa sa sa SARMA!toplanmak olsun efendime söyliyim bööyle bi sevgi yumağı..
ha bide zayıflama hayallerini bi kenera bırakıp varını yoğunu 1500 tane eteğini bana bağışlayan vefakar teyzeyide öperim ben!
eskişehire dönmeye yaklaşmak güzel ama eskişehire minifırınla beraber dönmeye yaklaşmak ultragüzel!
burnumu deldiriyim ben en iyiisi şöyle solda bi halka.
evet tamam öptüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder