Yatağıma uzanıp telefonnun çalmasını beklemeyeli uzun zaaman olmuştu ziraa dün gece beklentilerim karşılık buldu..Pek güzel pek iyi...
birazdan canım ciğerm bi tanecik babannemin evine gitmek üzere yola çıkıciiizz...yollar yordu beni artık..ulaşma telaşı olmasa bi yerlere toplu taşıma olmasa, araba olmasa..Uçak olsa , gemi olsa,bisiklet olsa.ha birde en önemlisi trenn..yaktın canımı 1.45 Anadolu Ekspresi....
bu dünya naylon anlamak güç bırak yıkasın içimizi geçmiiş...bıbıbıbıbı
geri sardım duyamadım
geri sardım duyamadım.....
.....

bıbıbıbıbıbıbı.
YanıtlaSilÇok sevdim.
beni bu aleme akıtanı öperim:)
YanıtlaSil