27 Ekim 2009 Salı

when ı am touch you,ı feel happy..happy,happy,happy..
......

ı am the walrus

bilmem sizede oluyomu ...
aynı şarkı 2836378 defa çalıyo ne çaldığını unutuyorum duymuyorum bi süre sora ardından gelen başağrısı hatırlatıyo baana bişeylerin tınlayıp durduğunu..
bugünkü şanssızlığım bu rutini fazla tamam baya bi fazla sert şarkıyla yaşamış olmam zira başımdan çat çut kıtırrr diye sesler gelicek diye korkmuyor değilim.
batıya gidiyorum bugün..
ne güzel
ne tatlı.
birde deniz görücem.
oh!

17 Ekim 2009 Cumartesi

bazen

ama
anlıyorum
sesinden
çoktan
kurtulmuşsun sen nokta konmuş bitmiş en güzel hikayem.

yardımcı olmuyor

geçen
aylar
geçen
zaman
.

şırınga

Çok mutluyken çok mutsuz olabiliyorumya şaşırıyorum kendime.çoğunlukla bi şarkı ,içemediğim kahve..bide arada kalmak ççok kötü sonra vicdan azabı çekmek kararlı olamamak çok kötü içinin ortasına bişeyin garip bişeyin oturması çok kötü.
ha bide bazen filmlerdeki gibi ;sokakta orda burda çevremdeki insanların hayatı akarken benle olanların benden bağımsız olanların ;izliyorum kendime bakıyorum film başlarken başroldeki kız gibi bilgisayarın başında bişeyler yazıyorum onlarda hayatımın üztünde akıyo gibi hissediyorum sonda iyi geceler diyip yatağıma kıvrılıyorum gece lambasını kapatıyorum..ertesi gün başrole devam ediyorum...yenilik yeni hiç tanımadığım ilk defa gördüğüm.eniyisigaliba.
neyse mercimek.