11 Ocak 2010 Pazartesi

birilerivarönümdeyanımdaheryerimdeyanımda


gördüğüm en son ışık parıltı sendin hep parlardın
dinlendiğim o sarmaşık
sonra solduu
hep uçtu ateşe yakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder