21 Aralık 2009 Pazartesi

naber piglet:)


blogumu takip edip dur neler yapıyomuş şu deyip kontrol eden ,delirip kudurup şarkı sözü olduğunu anlayınca yumuşayan bebeğim ben seni YERİM:)

2 yorum: