skip to main
|
skip to sidebar
DElete.
21 Aralık 2009 Pazartesi
naber piglet:)
blogumu takip edip dur neler yapıyomuş şu deyip kontrol eden ,delirip kudurup şarkı sözü olduğunu anlayınca yumuşayan bebeğim ben seni
YERİM:)
2 yorum:
Recep Toktaş
10 Ocak 2010 16:25
:) sevmek seni burdan, deLi gibi..
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
naylar
11 Ocak 2010 12:26
eneem şaşırmak:D
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2011
(2)
►
Şubat
(2)
►
2010
(17)
►
Aralık
(1)
►
Eylül
(1)
►
Ağustos
(1)
►
Temmuz
(2)
►
Haziran
(4)
►
Mayıs
(2)
►
Mart
(2)
►
Şubat
(2)
►
Ocak
(2)
▼
2009
(22)
▼
Aralık
(3)
..
naber piglet:)
sıradan basit bir günün uğruna
►
Ekim
(5)
►
Eylül
(3)
►
Ağustos
(4)
►
Temmuz
(3)
►
Haziran
(4)
Hakkımda
naylar
geniş ve loş bir yer
Profilimin tamamını görüntüle
:) sevmek seni burdan, deLi gibi..
YanıtlaSileneem şaşırmak:D
YanıtlaSil