2 Mart 2010 Salı

falım

aradığım
sakız
nerrdesin?
ders çalışmak
ne zor.
neden ders çalışmaya alışamıyorum
hala
hala
akşam vakti ince sazda koyulurken şarkılar nırırırı

ba
bu
bi
bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder