skip to main
|
skip to sidebar
DElete.
2 Mart 2010 Salı
falım
aradığım
sakız
nerrdesin?
ders çalışmak
ne zor.
neden ders çalışmaya alışamıyorum
hala
hala
akşam vakti ince sazda koyulurken şarkılar nırırırı
bö
ba
bu
bi
bu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2011
(2)
►
Şubat
(2)
▼
2010
(17)
►
Aralık
(1)
►
Eylül
(1)
►
Ağustos
(1)
►
Temmuz
(2)
►
Haziran
(4)
►
Mayıs
(2)
▼
Mart
(2)
lahana
falım
►
Şubat
(2)
►
Ocak
(2)
►
2009
(22)
►
Aralık
(3)
►
Ekim
(5)
►
Eylül
(3)
►
Ağustos
(4)
►
Temmuz
(3)
►
Haziran
(4)
Hakkımda
naylar
geniş ve loş bir yer
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder